Odabrane Kur'anske dove | ISLAM - Put vjernika do Dženneta

Odabrane Kur'anske dove



Odabrane Kur'anske dove
Odabrane Kur'anske dove

Rabbena la tuzig kulubena ba'de iz hedejtena ve heb lena min ledunke rahmeten, inneke Entel-Vehhab.
"Gospodaru nas, ne dopusti srcima nasim da skrenu, kad Si nam vec napravi put ukazao, i daruj Svoju milost, Ti si uistinu Onaj koji mnogo daruje." (Ali Imran, 8)

Rabbena atina fiddunja haseneten ve fil- ahireti haseneten ve kina azabennar.
"Gospodaru nas, daj nam dobro na ovom svijetu i dobro na Ahiretu i sacuvaj nas dzehennemske vatre." (El-Bekare,201)
Rabbenagfir lena ve li ihvanine-llezine sebekuna bil-imani, ve la tedz'al fi kulubina gillen lillezine amenu, Rabbena inneke reufun rahim.
"Gospodaru nas, oprosti nama i braci nasoj koja su nas u vjeri pretekla, i ne dopusti da u srcima nasim bude imalo zlobe prema vjernicima; Gospodaru nas, Ti si zaista, Dobar i Milostiv. (Ei-Hasr, 10)
Rabbi edhilni mudhale sidkin ve ahridzni muhredze sidkin vedz'al li min ledunke sultanen nesira.
"Gospodaru moj, ucini da umrem, a da si Ti zadovoljan sa mnom i ucini da budem prozivljen, a da si Ti zadovoljan sa mnom, i daruj mi od Sebe snagu koja ce mi pomoci." (El-Isra, 80)

Rabbi heb li hukmen ve elhikni bissalihin. Vedz'al li lisane sidkin fil-ahirin vedz'alni min vereseti dzenneti-nneim.
"Gospodaru moj, podari mi znanje i uvrsti me medju one koji su dobri. Ucini da me po lijepom spominju oni sto ce poslije mene doci. Ucini me od onih kojima ces dzennetske blagodati dati. (Es-Sua'ra, 83-85)
"Gospodaru naš, podari nam u zenama našim i djeci našoj radost i učini da se čestiti na nas ugledaju!'" (sura Al-Furqan, 74. ajet)
"Gospodaru naš, Ti sve obuhvaćaš milošću i znanjem; zato oprosti onima koji su se pokajali i koji slijede Tvoj put i sačuvaj ih patnje u vatri!" (sura Al-Mu'min, 7. ajet)
"Gospodaru naš, u Tebe se uzdamo i Tebi se obraćamo i Tebi ćemo se vratiti" (sura Al-Mumtehina, 4. ajet)
"Gospodaru naš, oprosti nam grijehe naše i pređi preko hrđavih postupaka naših, i učini da poslije smrti budemo s onima dobrima." (sura Ali' Imran, 193. ajet)
"Gospodaru naš, podaj nam ono što si nam obećao po poslanicima Svojim i na Sudnjem danu nas ne osramoti! Ti ceš, doista, Svoje obećanje ispuniti!" (sura Ali' Imran, 194. ajet)
Rabbi evzi‘nî en eškure ni‘metike-l-letî en‘amte ‘alejje ve ‘alâ vâlidejje ve en a‘mele sâlihan terdâhu ve edhilnî bi rahmetike fî ‘ibâdike-s-sâlihîn.
"Gospodaru moj, omogući mi da budem zahvalan na blagodati Tvojoj, koju si ukazao meni i roditeljima mojim, i da činim dobra djela na zadovoljstvo Tvoje, i uvedi me, milošću Svojom, među dobre robove Svoje!"
Rabbenâ vedž‘alnâ muslimejni leke ve min zurrijjetinâ ummeten muslimeten leke ve erinâ menâsikenâ ve tub ‘alejnâ, inneke ente-t-tevvâbu-r-rahîm.
"Gospodaru naš, učini nas Tebi odanim, i porod naš nek bude odan Tebi, i pokaži nam obrede naše i oprosti nam, jer Ti primaš pokajanje i samilostan si!"
Rabbenâ ve lâ tuhammilnâ mâ lâ tâkate lenâ bih, va‘fu ‘annâ vagfir lenâ verhamnâ ente mevlânâ fensurnâ ‘ale-l-kami-l-kâfirîn.
"Gospodaru naš, ne stavljaj nam u dužnost ono što ne možemo podnijeti, pobriši grijehe naše i oprosti nam, i smiluj se na nas! Ti si Gospodar naš, pa nam pomozi protiv naroda koji ne vjeruje!"
Fâtire-s-semâvâti ve-l-erdi ente velijjî fi-d-dun-jâ ve-l-áhireti teveffenî muslimen ve elhikni bi-s-sâlihîn.
"Stvoritelju nebesa i Zemlje, Ti si Zaštitnik moj i na ovom i na onom svijetu; daj da umrem kao musliman i pridruži me onima koji su dobri!"
Rabbenasrif ‘annâ ‘azâbe džehenneme inne ‘azâbehâ kâne garâmâ. Innehâ sâet mustekarren ve mukâmâ.
Gospodaru naš, poštedi nas patnje u džehennemu, jer je patnja u njemu, doista, propast neminovna, on je ružno prebivalište i boravište!
Rabbenâ ve átinâ mâ ve‘addetnâ ‘alâ rusulike ve lâ tuhzinâ jevme-l-kijâmeti inneke lâ tuhlifu-l-mî ‘âd.
"Gospodaru naš, podaj nam ono što si nam obećao po poslanicima Svojim i na Sudnjem danu nas ne osramoti! Ti ćeš, doista, Svoje obećanje ispuniti!"




No comments:

Post a Comment